Tuesday 27 January 2015

Back to basics!

...which means back to black and white outfits, my favourite color combination. Black and white outfits are always an easy and safe choice and even though our closets have seen trends come and go, the basics- our trusty black and white pieces- are there forever.
Mine are definitely there and were my choice for last Sunday morning in a freezing but sunny London, where I wore my super comfy faux leather joggers, with my stans, an oversized very soft and warm sweater, my best friend during winter,  layered it over  a classic white shirt and my all time favourite black coat...and of course my sunglasses!

...που σημαίνει επιστροφή στο μαύρο και άσπρο, το αγαπημένο μου συνδυασμό χρωμάτων. Ο συνδυασμός μαύρου και άσπρου στα ρούχα είναι πάντα μια εύκολη και ασφαλής επιλογή, ακόμη και αν η ντουλάπα μας έχει δει τάσεις να έρχονται και παρέρχονται, τα στοιχειώδη, μαύρα και άσπρα ρούχα που εμπιστευόμαστε, είναι πάντα εκεί.
Τα δικά μου είναι σίγουρα εκεί  και ήταν η επιλογή μου για την περασμένη Κυριακή σε ένα παγωμένο αλλά ηλιόλουστο Λονδίνο, όπου φορέσα το σούπερ άνετό μου δέρματινο παντελόνι, με τα Stans μου, και ένα χαλαρό, πολύ μαλακό και ζεστό πουλόβερ, ο καλύτερος φίλος μου κατά τη διάρκεια του χειμώνα, πάνω από ένα κλασικό λευκό πουκάμισο και το αγαπημένο μου ευκολοφόρετο μαύρο παλτό ... και φυσικά τα γυαλιά ηλίου μου!




Wearing/ Φοράω: Zara coat/παλτό (here), Forever21 trousers/παντελόνι (here) , Zara shirt/πουκάμισο (here), Marella sweater/πουλόβερ (here) , Adidas Stan Smith trainers/ αθλητικά παπούτσια (here)  , Stella McCartney bag/τσάντα (here)  , Katerina Ioannidis pendant/ κρεμαστό (here) , Dridri world jewls (here)  and Rin Tin Tin (here) βραχιόλια με ματάκι, Liana Vourakis bracelet/βραχιόλι (here
















Have a lovely day!!!
Να έχετε μια υπέροχη μέρα!!!

xxx
dim_3fs

Fabulous choice of the day!!!


ASOS cardigan in pattern with fringing (find it here)


No comments:

Post a Comment